Robobloq Qobo – programovatelný interaktivní hlemýžď pro děti, 3-8 let
Kód: EAS-RB-15010001Detailní popis produktu

Qobo - interaktivní hlemýžď pro předškoláky
Interaktivní hračka Robobloq Qobo je vhodná pro děti od 3 do 8 let. Za pomoci programovatelného šneka a sady fyzických karet se naučí praktickému programování. Hrou je doprovází 15 tréninkových lekcí a výzev založených na hands-on zkušenosti. Pomocí dotyku a praktického řešení problému se děti mnohem snáze naučí novým schopnostem.K dispozici je také Free Mode s mapou, na kterou děti skládají karty v logickém uspořádání za sebou tak, aby Qobo našel diamant. Během jeho cesty se společně s ním učí cizí jazyk, barvy, zapojí se i pohybově – například tanečkem na hudbu.

STEAM - moderní forma výuky
Pomocí šikovného šneka a hracích karet se děti učí novým dovednostem, aniž by si to plně uvědomovaly. Mají pocit, že si jen hrají a přitom si nevědomky osvojují celou řadu nových poznatků. Qobo je vtáhne do děje a pomůže rozvíjet jejich mysl v celé řadě různých oblastí – přemýšlení v cizím jazyce, učení se poznávání barev, zlepšení motorických schopností při tanci, logické myšlení při plánování trasy. Hra všestranně rozvíjí dětskou fantazii a kreativitu a učí předškoláky samostatnosti při řešení problémů. A to vše nenásilnou formou, která je pro ně velmi zábavná.
Balení obsahuje...

Ovládání pomocí kódování
Šnek Qobo má uvnitř těla ulity zabudovaný systém, který dokáže přečíst kódování z jednotlivých programovacích karet. Balení obsahuje 2 sady karet - směrové a karty s funkcí.Při volné hře je Vaším úkolem dostat postavičku z karty Start na kartu se znakem Diamantu. K tomu nám pomohou směrové programovací karty - odbočení vlevo, odbočení vpravo a dopředu. Karty spojte k sobě jako puzzle a Qobo bude následovat pokyny na kartě.
K dispozici jsou i směrové karty s funkcí smyčky – ta má vždy začátek a konec. Na výběr je karta s opakováním 3x a 6x. Přiložte šneka na kartu označující opakování, poté zadejte směrové ukazatele a ukončete opakování. Interaktivního šneka následně položte na mapu a stiskněte tlačítko pro spuštění, čímž dáte pokyn k následování zadaných pokynů.
Druhá sada karet zobrazuje obrázky se zvukovou stopou, případně dalším úkolem. Najdeme zde například kartu s policejním autem, vlakem, jablkem, fialovou či modrou barvou, kartu řeky nebo 2 hudební karty, na které šnek vstoupí a spustí muziku, na kterou si děti mohou doma zatančit. Zkrátka zábava každým coulem.

Vyšší level kódování
Pro pokročilé hráče je zde možnost propojení interaktivního šneka s počítačem. Hračku propojíte s PC jednoduše pomocí párovacího kabelu, který je součástí balení.Technické specifikace
Dokumentace

V době chytrých technologií potřebujeme chytřejší hračky. Pedagogové po celém světě se snaží posunout úroveň vzdělávání na nový level. Sledují moderní technologie a snaží se je zapojit do každodenního života dětí. Nejlepším nástrojem pro dosažení kvalitního vzdělání jsou moderní hračky, které vštěpují nové poznatky nenásilnou formou již od útlého věku. Robobloq přichází s chytrým řešením v podobě moderních interaktivních hraček, které vtáhnou děti do děje a pomocí STEAM metody je naučí spoustu nových dovedností a zdokonalí v samostatném logickém uvažování.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář