DJI Care Refresh+ (Mavic 2)
Kód: 740038Detailní popis produktu
Jedná se o el. verzi. Kód bude odeslán e-mailem na základě objednávky.
„Zkušenost zákazníka s naším servisem je důležité pro budování naší značky DJI a pro posílení našich vztahů se zákazníkem,“ řekl Frank Wang, zakladatel a CEO společnosti DJI. "Zavedením služby DJI Care chceme poskytovat našim zákazníkům klidný let bez starostí."
Důležité upozornění: Služba DJI & CARE platí do 48 hodin od doručení. Po tomto termínu není možné aktivovat tuto službu! Příslušenství jako ovladač, vrtule, baterie a nabíječka nejsou kryty službou DJI Care. DJI Care je servisní balík platný 1 rok. Aktivovat si ji můžete ZDE (je nutné být registrován u DJI).
Balíček poskytuje opravu vašeho drona, závěsu nebo kamery, které byly poškozeny při běžném používání, zapříčiněné pádem, přitlačením nebo havárií z důvodu chyby pilota či jiné nehody. V případě, že vlastní chybou poškodíte dron, nic se neděje. Díky této službě vám výrobce stroj opraví. Výhoda je v tom, že DJI to vůbec nekomplikuje, tak jak je tomu u běžných pojistek.
DJI Care není omezena počtem oprav. Můžete nechat opravovat svůj dron pokud celková částka servisních poplatků nepřesáhne pokrytou hodnotu, kromě případů, kdy dron je zcela zničen. Pokud je dron zcela zničen, postupuje se podle speciálních podmínek.
Poplatky pro země EU:
- DJI Care Refresh (Spark), první výměna je za €49, poplatek za druhou výměnu je €69.
- DJI Care Refresh (Mavic Pro), první výměna je za €99, poplatek za druhou výměnu je €139.
- DJI Care Refresh (Inspire 2), první výměna je za €239, poplatek za druhou výměnu je €379.
- DJI Care Refresh (X4S), první výměna je za €59, poplatek za druhou výměnu je €89.
- DJI Care Refresh (X5S), první výměna je za €179, poplatek za druhou výměnu je €269.
- DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro), první výměna je za €139, poplatek za druhou výměnu je €209.
- DJI Care Refresh (Phantom 4 Advanced), první výměna je za €129, poplatek za druhou výměnu je €189.
- Ceník služeb za servis kliknutím ZDE
Co není kryto v DJI Care?
Poškození, která nejsou kryta službou DJI Care:
1) Ztráta nebo částečná ztráta drona či příslušenství.
2) Ukradený nebo opuštěný dron či příslušenství.
3) Poškození zapříčiněné létáním v nevhodných leteckých podmínkách.
4) Servisní poplatky vyplývající z poškození vodou.
5) Servisní poplatky na opravu baterií, vrtulí, ovladače a jiného příslušenství.
6) Úmyslně zapříčiněné škody.
7) Poškození krytu, které nemá vliv na výkon drona.
8) Přímé nebo nepřímé škody zapříčiněné špatnou manipulací.
9) Požadavky na opravu, které se vyskytly mimo dobu platnosti smlouvy.
10) Osobní zranění a/nebo škoda na majetku zákazníka nebo jiné osoby zapříčiněné dronem.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.